Jag går inte isär när jag går med dig

Hej! Sen vi pratade senast har jag hunnit med en hel del, har varit och hängt med underbara människor i Tanto för att sedan åka hem till Alex och spela tecken och dricka vin. Detta följt utav en sjukt spontan utgång till Ace med Erik och hans kompisar som jag aldrig träffat, det sjukaste var att i hans sällskap fanns en gammal bekant till mig. Världen är så jäka liten. Jag har varit på bio och sett "The fault in our stars" som jag har längtat efter att få se sen jag läste boken i vintras. Den var riktigt bra, boken är bättre men var fortfarande inte besviken på filmen. Längtar tills den kommer på DVD så att jag kan se den själv och böla mer helhjärtat än vad jag kunde göra i biosalongen. Mina tårar blev liksom hela tiden avbrutna av att andra i salongen typ drunknade i sitt egna snor och hulkade sönder, haha. Det blev liksom lite avtändande för mig att gråta då.

Igår var det ju midsommar och vi firade hemma hos Niklas. Det var riktigt lyckat, vi åt massa mat, byggde en penis av blommor och blad, gick tipspromenad, drack snaps och allt det där som man ska göra på midsommar. Vi kom i säng runt klockan sju på morgonen efter att ha shottat Mintu in i det sista. Lasse stormade nämligen in vid fyra när vi började bli trötta och var piggare än en duracellkanin.


Idag ligger jag i sängen och orkar inte göra så mycket alls, har somnat till och från hela dagen. Känns lite tråkigt att slösa bort en dag så men ibland får man. Jag sitter och längtar till Afrika så att det gör ont och läser på mer om stället jag ska till i Sydafrika. Längtar efter Naankuse så att hjärtat brister men är även så jäääkla nyfiken på det här nya stället jag ska prova på och gosa med alla lejon, geparder, leoparder och så vidare. Kattdjur har ju alltid varit en av mina favoriter.